Einde van de reis in Hull - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Wim Weeseman - WaarBenJij.nu Einde van de reis in Hull - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Wim Weeseman - WaarBenJij.nu

Einde van de reis in Hull

Blijf op de hoogte en volg Wim

31 Juli 2012 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hoi,

De laatste week kreeg ik last van geirriteerde knieeen die lichte pijn veroorzaakten.
Voor mij was dit de reden dit niet verder te forceren en door te fietsen naar Harwich maar in Hull te stoppen.
Vandaag ben ik met de boot in Rotterdam aangekomen en heeft Zwier mij opgehaald uit waarvoor heel veel dank!
Bovendien gaf het fietsen mij in Engeland minder plezier: delen van fietstrajecten waren zeer slecht begaanbaar en in feite alleen geschikt voor mountainbikers. Je kwam zelfs door weilanden waar alleen een heel smal pad lag.Ook de bewegwijzering was slecht.
Op andere wegen was druk autoverkeer ;dat was ook niet plezierig.

Deze week volgt nog een samenvatting,

Groet, Wim.

• 31 Juli 2012 - 15:48

Beste Wim,:

Rust nemen, goed eten, een biertje op het terras, dan ben je hopelijk snel weer fit en kun je in oktober de Cauberg aan. Ben benieuwd naar je verhalen.
    Gerbert

• 31 Juli 2012 - 15:49

Ria Van Oosten:

Wim, welkom thuis . Ik vind het een geweldige prestatie. Zullen binnenkort wel iets meer horen.
    Rust lekker uit en geniet weer van je huis. Groetjes Ria

• 31 Juli 2012 - 16:55

Bert:

Welkom terug pap! Ik ben een zeer trotse zoon! Fantastisch dat je dit hebt gedaan.

Bert

• 31 Juli 2012 - 17:13

Bert Bolt,:

Het laatste stuk kun je altijd nog een keer inhalen. Maar gezien wat je gereden hebt verdien je een olympische medaille. Ik heb met plezier je belevenissen gevolgd.
    En dinsdag en vrijdag morgen ben je welkom voor een beetje aftrainen.

• 31 Juli 2012 - 22:10

Bernard:

Wim,

Welkom terug. Ondanks de laatste tegenslagen; Petje af voor deze prestatie.
    Veel rusten en lekker genieten van deze fantastische ervaring.
    Sportieve groet Bernard Bos

• 01 Augustus 2012 - 09:53

Hoi Wim,:

Jammer Wim dat je door lichamelijke ongemakken hebt moeten stoppen, een verstandig besluit
    om de boel niet te forceren, je moet nog langer mee. De prestatie is er echter niet minder om, geweldig.
    Heb ook met bewondering je verrichtingen gevolgd.
    Even uitrusten maar en weer bijkomen van de belevenissen.
    En wat Bert ook schrijft, de dinsdag- en vrijdagochtenden zijn ideaal om af te trainen en je bent van harte welkom.

Groet, Henk Pater

• 02 Augustus 2012 - 16:08

British Tourist Board:

Dear Mister Wim,

in your storie "einde van de reis in Hull" you showed us some negative critics concerning your travel in the UK.
    we have verified the notes you wrote and must conclude that at Lands End Road you must have taken the wrong road. you had to branch off to the left but probably you branched to the right and got lost in travelling through wet and soaky meadows.
    in the region of Lands End Road we have many beautiful women, maybe they took your mind of things.
    we should appreciate it when you tell your relatives that you made a big mistake by taking the wrong road, you can not blame it on the english part of your 'Noordzeeroute'.

on the behalf of the BTB,
    Ernie Shaker.

• 10 Augustus 2012 - 15:03

IJme Woensdregt:

Beste Wim,

Terug van vakantie lees in je verslagen met veel plezier.
    Prachtig om te lezen wat je hebt gedaan en meegemaakt.
    Hier kan je nog lang van nagenieten.
    Leuk voor de achterblijvers dat je ze op de hoogte hebt gehouden via de reisverslagen!
    Rust lekker uit en tot ziens.